Thursday 5 April 2012

Kesan Awal Pemakaian Premium Beautiful Korset

ini adalah antara kesan2 yang akan dialami.. tp ade jugak yang takde. contohnye saya. :) gatal2 tu je. sebab banyak lemak. hehehehehehe..

1. Sakit kepala

bagi orang yang kerap sakit kepala dan migrain. Pastikan anda minum cukup air.
2. Sakit tulang belakang

bagi orang yang selalu mengalami sakit belakang. ini adalah kerana  tindakan awal  PB untuk menyelaraskan tulang belakang.
3. Rasa mengantuk
ada kemungkinan oksigen kurang sampai ke kepala. Pastikan minum air secukupnya.
4. Terkentut dan sendawa
bagi orang yang banyak angin, keadaan ini berlaku kerana  tindakan untuk membuang angin. Angin yang banyak di dalam badan bermakna badan anda berasid. Ini merupakan salah satu tindakan Premium Beuatiful iaitu membuang angin melalui kentut atau sendawa.
5. Badan rasa sedikit sakit
bagi orang yang selalu demam dan sakit sendi-sendi kerana semasa memakai Premium Beautiful seperti di dalam proses berurut.
6. Payudara terasa sengal-sengal
kesan yang terjadi dalam proses untuk  memulihkan dan bertindak untuk menegangkan dan menaikkan semula buah dada seperti zaman remaja
7. Berat badan turun

menunjukkan berat badan si pemakai tidak sesuai dengan ketinggian. Fungsi utama Premium Beautiful ialah mendapatkan bentuk bandan yang ideal mengikut ketinggian seseorang.
8. Gatal-gatal pada anggota badan & bahagian2 terntentu
terlalu banyak asid yang dikeluarkan melalui perpeluhan. Kesan-kesan kehitaman pada pinggang mungkin berlaku. teruskan pemakaian untuk mengeluarkan toksid berasid.
9. Badan terasa cergas dan lebih aktif, lebih ringan
Ini berlalu kerana tindakan resonan molekul air di dalam badan lebih aktif setelah memakai Premium Beautiful kerana tindakan FIR.

No comments:

Post a Comment